BUN VENIT!

BUN VENIT!

joi, 4 martie 2010

IMPORTANT

Ghid pentru titularizare. Istorie universala -75 ron
Ghid pentru titularizare. Istoria romanilor-75 ron
Pentru comenzi : -denisairene@yahoo.com

Va rog sa trimiteti NUMELE,PRENUMELE, ADRESA, NR DE TELEFON
Modalitatea de trimitere este prin curier plata la destinatar. Transportul curierului este 25 ron trimisul cartilor si 5 ron trimisul banilor , daca sunteti in zona curierului ( am luat legatura cu Fan curier pentru variante mai bune). Cei care ati mai comandat cunoasteti seriozitatea de care dau dovada. Ghidurile vor fi disponibile pentru trimis din 10 februarie. Va multumesc si Un An Nou cu sanatate!

18 comentarii:

  1. Pe cand o sinteza si la Istoria romanilor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate urcati si subiectele pentru metodica pe site. V-am fi recunoscatori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Subiectele de istoria romanilor vor aparea in septembrie!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma numesc cernat adriana sunt din orasul comanesti judetul bacau adresa stada republicii bl. b1 ap 20 cod postal 605200
    si doresc un exemplar cu sinteza pentru titularizare istorie universala

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru Adriana, maine pun comanda. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va rog sa-mi trimiteti si mie sinteza. Va dau adresa? iiutca

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma numesc Osz S.Jutka din Teius,jud.Alba,str.Axente-Sever 24-cod 515900
    Va rog sa-mi trimiteti si mie un exemplar cu sinteza pt titularizare la istoria universala
    Adresa de email-iiutca@yahoo.com
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  8. Luni am sa trimit cartea. V-am raspuns pe mail. Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Pentru Iutca, cartea am expediat-o in 26.05, trebuie sa ajunga!

    RăspundețiȘtergere
  10. de ce nu se gasesc cartile in librarii? sau in librariile online?

    RăspundețiȘtergere
  11. As dori sa fac comanda de ambele sinteye!
    V-am trimis pe mail pe yahoo adreasa si astept cu nerabdare raspuns de la dumneavoastra!!!
    Va multumesc ff mult!

    amaliamoisoiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Am gresit adresa amaliamoisoiu@yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ziua,as dori eintaza pentru istoria Europei
    va scriu adresa ARDELEAN AMALIA,comuna REMETEA CHIOARULUI ,nr 42 str.Principala jud.Maramures
    adresa de emeil amelyy84@yahoo.com
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna ziua. Va scriu din Calarasi. Doresc informatii pentru a putea intra in posesia celor doua materiale. Adresa mea de mail:
    constantintudor.cl@gmail.com
    P.S. Astept urgent un raspuns

    RăspundețiȘtergere
  15. as dorii si eu cartea istorie universala sinteze

    RăspundețiȘtergere
  16. as dorii cartea istorie universala

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. trimiteti mail pe denisairene@yahoo.com cu numele complet,adresa completa

      Ștergere